Postup při zpracování zakázky

Zajímá Vás, jak budeme postupovat při zpracování internetové prezentace právě pro Vaši společnost?

1. úvodní schůzka
  • Zjištění potřeb společnosti a současného stavu internetové prezentace a webhostingu, stanovení cílů s ohledem na webovou prezentaci, určení cílové skupiny návštěvníků.
2. vypracování a předložení nabídky
  • Na základě úvodní schůzky a navrženého řešení Vám předložíme rámcovou nabídku na realizaci projektu.
  • Následně zpracujeme Vaše připomínky k nabídce, tak aby došlo k oboustranné shodě.
3. odsouhlasení nabídky
  • Schválení nabídky umožní zahájení zpracování grafického návrhu.
  • Na grafický návrh vystavíme zálohovou fakturu splatnou před zhotovením grafického návrhu.
  • Součástí rozsáhlejších projektů je i podepsání smlouvy.
4. zpracování grafického návrhu a analýzy projektu
  • Na základě požadavků klienta na design vypracujeme 2 grafické návrhy.
  • Vypracujeme analýzu funkčnosti webu, popř. standardní popis použitých aplikací, v podobě a rozsahu prezentovaném v nabídce.
5. odsouhlasení designu a analýzy
  • Vystavíme fakturu na doplatek designu a zálohu na programování prezentace.
6. objednání webhostingu
  • Na základě zhodnocení stávajícího webhostingu navrhneme optimální webhosting pro budoucí prezentaci, popřípadě ověříme přístupové údaje stávajícího.
7. zpracování layoutu, příprava šablon
  • Programové zpracování schváleného desighu a šablon dle analýzy.
8. kódování a programování projektu
  • Tvorba šablon implementace jednotlivých aplikací dle struktury prezentace.
  • Programování administrační (neveřejné) části prezentace.
9. odsouhlasení funkční prezentace
  • Odsouhlasení naprogramované prezentace.
  • Vystavíme fakturu na doplatek programování prezentace.
10. plnění statických textů
  • Jednotlivé statické sekce naplníme příslušným obsahem (texty, obrázky).
11. odsouhlasení finální podoby prezentace
  • Dokončená prezentace bude přístupná na testovací adrese.
  • Po odsouhlasení funkčnosti a obsahu je prezentace připravena ke spuštění na doméně klienta.
  • Vystavíme fakturu na případný doplatek programování a plnění statických sekcí.
12. spuštění prezentace na doméně klienta
  • Následuje spuštění prezentace na doméně klienta, vypracování a podepsání předávacího protokolu.
  • Testování v ostrém provozu a odstranění případných nedostatků.




Reference

Aktuality

Akční TISK v listopadu!

Vážení zákazníci, máme pro Vás připravenou předvánoční akci tiskovin za super ceny: Kalendářík o velikosti vizitky za 1,5 Kč. PFko DL (210 x 99 mm) za 3,- Kč. Tisk Vaší fotky na plátno 60x40 cm a napnutí na dřevěný rám 480,- Kč.
Datum 9. 11. 2015
více